Inwentaryzacja oraz Utylizacja

wyposażenia biurowego

inwentaryzacja i utylizacja mebli biurowych

Inwentaryzacja oraz Utylizacja

W ramach naszej wieloletniej działalności i zdobytego doświadczenia, dodatkowo wspieramy naszych klientów  w dwóch obszarach: w procesie inwentaryzacji (meble, powierzchnie biurowe, identyfikacja) oraz przeprowadzamy utylizację wyposażenia meblowego oraz urządzeń biurowych.

Zadzwoń

Inwentaryzacja – ten proces rozumiemy dość szeroko. Klasyczna inwentaryzacja mebli (wyposażenia biurowego), to przeprowadzenie procesu, który opiera się na:
– protokole inwentaryzacyjnym; zgodnie z zasadą terminowości i częstotliwości (ustawa o rachunkowości),
– kompletności i kompleksowości,
– porównywalności,
– jednokrotności.

Powyższy proces wspieramy technologią kodów kreskowych. Proces inwentaryzacji oparty na technologii kodów kreskowych usprawnia przeprowadzanie audytu wewnętrznego i zewnętrznego. Wprowadzając kody kreskowe uzyskujemy fizyczny oraz formalny porządek w przestrzeni biurowej. Na zlecenie klienta, np.: biur architektonicznych możemy przeprowadzić również inwentaryzację powierzchni biurowej, która oparta jest na wytycznych procesu inwestycyjnego w kontekście tzw. pre-lease fit-out concept and planning.

Usługa utylizacja mebli (wyposażenia biurowego) – obecnie ściśle związana jest z Ustawą o Odpadach, w ramach której powołano tzw. BDO (baza danych o produktach i odpadach). BDO wymusza rejestrację podmiotów w kontekście utylizacji wybranych materiałów oraz urządzeń. Gospodarowanie odpadami musi przebiegać zgodnie z wytycznymi Ustawy, wymaga to rejestracji, ewidencji odpadów.

W tym zakresie wspieramy naszych klientów tak, aby meble (wraz z innymi sprzętami biurowymi) zostały zutylizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami. Proces utylizacji, to proces oparty na demontażu mebli (lub wyposażenia) na poszczególne elementy składowe (stal, aluminium, drewno, plastik, tapicerka …) oraz wywóz tak powstałego materiału odpadowego do specjalistycznych punktów utylizacyjnych. Materiał odpadowy konfekcjonowany jest do dedykowanych skrzyń, kartonów, boksów utylizacyjnych. Zanim jednak rozpoczniemy sam proces demontażu wspieramy naszych klientów opracowaniem odpowiedniego planu działań dla poszczególnych departamentów lub całych pięter danej organizacji.

W ten sposób kontrolujemy w pełni wszystkie prace związane z wywozem starego wyposażenia biura.

Ostatnie realizacje

Kontakt

Masz pytania ? Napisz lub zadzwoń do nas! ​ ​

NIP 539-115-11-99
ul. Nowoursynowska 145F/57
02-776 Warszawa

tel. + 48 601 207 417
email: kontakt@service-group.pl